11 Şubat 2016 Perşembe

Kapatıcının Çizgilere Dolmasını Nasıl Engelleyebiliriz?

Bugün sizlere yeni keşfettiğim bir yöntemden bahsedeceğim. Benim ve bir çoğumuzun sorunu göz altı kapatıcısının çizgilere dolması. Son zamanlarda bu görüntü beni çok rahatsız etmeye başladı ve çözüm yöntemleri aramaya başladım. Eğer sizinde böyle bir probleminiz varsa birazdan anlatacağım yöntem bu sorununuzu kesin çözecektir.

 


 O zaman hemen kapatıcının çizgilere dolmasını nasıl engelleyebileceğimizi anlatmaya başlıyorum. Fondötenimi, kapatıcımı uyguladım. Ardından hemen kapatıcıyı pudrayla sabitlemiyorum. Ben önceden kapatıcıyı sürer sürmez pudrayla sabitlerdim ve böylece çizgilerin arasına dolan ürünün üzerine pudra koymuş olurdum. Bu da göz altı çizgilerine dolan kapatıcının daha da belli olmasına neden olurdu. Artık böyle yapmıyorum, eğer sizde böyle yapıyorsanız yapmayı bırakın ve şimdi anlatacağım yöntemi uygulamaya başlayın. Kapatıcıyı uyguladıktan sonra göz makyajımı yapmaya başlıyorum, ve bitiriyorum. Sonra göz altlarıma geri dönüyorum. Parmağımla göz altımı biraz aşağı çekiyorum ve çizgilere birikmiş ürünü parmağım yardımıyla siliyorum. Daha sonra da pudrayla sabitliyorum. Böylece çizgilerimde biriken kapatıcı sabitlemiş olmuyorum. Bu da göz altlarıma çok daha mükemmel bir görüntü veriyor.


Ben bu yöntemden çok memnun kaldım. Sizin de bu yöntemi uygulamanızı tavsiye ediyorum. Hangi kapatıcı olursa olsun çok azda olsa çizgilere doluyor. Bu yöntem kapatıcının çizgilere dolmasını minimum düzeye getiriyor. Kesinlikle böyle bir sorununuz varsa bu yöntemi denemenizi tavsiye ediyorum. Memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...