24 Temmuz 2016 Pazar

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Herkese merhaba! Bugün çok sevdiğim bir maskarayı sizlerle paylaşacağım. Essence I Love Extreme Crazy Volume maskarasını kullandığımda kirpiklerime bayılıyorum. Ama bu kadar güzel olmasının yanında çok kötü bir etkisi de var. Onu da birazdan anlatacağım.



Bu maskarayı bir sürü yerde görmüş olabilirsiniz. Benimde hep karşıma çıkıyordu. En son denemeye kadar verdim ve bayıldım. Kirpikleri çok güzel uzatıyor ve dolgunlaştırıyor. Tek katta bile inanılmaz güzel duruyor. Simsiyah bir rengi var. Uzatıp dolgunlaştırırken aynı zamanda kirpiklerimi birbirine yapıştırmıyor. Aradığım her şey bu maskarada var neredeyse. İlk denememde bile bundan sonra sadece bu maskarayı kullanıyorum, başka bir tanesine ihtiyacım yok dedirtmişti. Aradığım maskarayı bulmuştum. Fakat bu maskarayı ne zaman kullansam 3-5 tane kirpiğime elveda demek zorunda kalıyorum. Ne zaman kullansam dökülüyor. İlk başlarda anlamamıştım, başka bir şeyden dolayı dökülüyordur belki diyordum. Ama arada başka maskaralar kullandığım zaman dökülmüyordu, sadece bu maskarayı sürdüğüm günlerde kirpiklerim dökülüyordu. Bu bir tesadüf olamaz bence.


Favori maskaram olabilirdi. Çünkü gerçekten kirpiklerimdeki duruşuna bayılıyorum. Ama kullan kullan nereye kadar, en sonunda hiç kirpiğim kalmayacak diye korkuyorum. Makyajımı sildiğimde en az 3 tane kirpiği pamukta görüyorum. Bu gerçekten çok kötü bir durum :( Bir de bazen gün içinde biraz dökülme yapabiliyor. Plastik bir fırçası var ve fırçasının kılları kısa. Bu nedenle bence kirpiklere çok fazla uzunluk katıyor.


Benim deneyimlerim bu şekildeydi. Keşke kirpiklerimi dökmeseydi, favori maskaram diyebilirdim. Hemde çok uygun fiyatlı bir maskara. Ben Gratis'ten indirim yokken 10 TL gibi bir fiyata almıştım.

Benim Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Siz neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...