26 Ağustos 2016 Cuma

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Köpüğü

Merhaba! Bir süredir kullandığım iki yüz temizleme ürününden bahsedeceğim. İkisininde işlevi, içeriği aynı. Sadece birisi jel kıvamında, diğeri ise köpük kıvamında. Bu iki ürünü de uzunca bir süre kullandım. Şimdi de size bende bıraktığı etkilerini anlatacağım.




Bu iki üründe normal ve yağlı ciltler için. Benim cildim de çoğunlukla karma, fakat bazı dönemler yağlı olabiliyor. Yani bu ürünler benim cildime uygun denilebilir. İkisi de paraben, SLS/SLES, fitalat, sabun içermiyor. Neem ve zerdeçal özlü. Neem özü hakkında kısaca bir bilgi vermek gerekirse, neem ağacından sağlanan bir öz. Bu ağaç, Hindistan'ın alt bölgelerinde ortaya çıkan, bitkisel tedavilerde kullanılan bir sağlık bitkisi. %100 bitkisel aktif bileşenlerden oluştuğu yazıyor. Temiz içerikli, bitkisel bir ürünler. Zaten çok bitkisel bir kokuları var.
Ben önce Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli'ni kullanmaya başladım. Uzunca bir süre bunu kullandım. Daha sonra Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü'nü kullandım. İkisi de içerik ve işlev olarak aynı ürünler. Sadece birisi jel kıvamında, birisi ise köpük kıvamında. Ben jel kıvamında olanını daha çok sevdim. İkisi de aynı şekilde yüzümü derinlemesine temizliyor. Kirden, yağdan çok güzel arındırıyor. Ama bana göre jel kıvamında olan yüz temizleyicinin etkisi daha güzel. Bu üründen sonra cildim, köpük kıvamındaki temizleyiciye göre daha pürüzsüz ve yumuşak oluyor. 


İki üründe siyah noktalara çok iyi geliyor. Bu ürünleri kullanmaya başladığımdan beri daha az siyah nokta sorunum oluyor. Yüzünüzdeki minik pürüzlere çok iyi geliyor. Düzenli kullanımdan sonra siyah noktaların, pürüzlerin azaldığını görüyorsunuz. Fakat sivilcelere hiçbir etkisi yok. Sivilce probleminiz varsa bu ürünlerin size bir faydası olmayacaktır. Cildimi hiç kurutmadı, germedi. Aksine daha yumuşak yaptı. Sizde benim gibi yağlı-karma cilde sahipseniz, cildinize iyi gelecek ürünler olduğunu düşünüyorum. 
Yüz yıkama jelinin kıvamı kullandığım diğer yıkama jellerine göre daha katı. Çok az köpüren bir ürün, daha çok kremsi bir yapısı var. Yüz temizleme köpüğü ise adı üstünde zaten çok köpüren bir ürün. Direk köpük halindeki temizleyiciyle yüzünüzü temizlediğiniz için daha pratik olduğunu düşünüyorum. Çünkü jel kıvamındaki ürünle yüzünüzü temizlerken önce jelin kremsi, köpüğümsü kıvama gelmesini sağlıyorsunuz. İkisi de 150 ml'lik ürünler olmasına rağmen yüz temizleme köpüğü daha çabuk bitiyor. Bu iki ürün arasında seçim yapmam gerekirse yüz yıkama jelini tercih ederim. Benim cildime daha iyi geldi. Himalaya Herbals ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. 

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli ve Köpüğü hakkındaki düşüncelerinizi bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...