19 Ağustos 2016 Cuma

Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara

Merhaba! Bugün çok sevdiğim bir maskarayı sizlerle paylaşacağım. Bittikçe aldığım, indirimlerde yedeklediğim maskaralarımdan birisi. Uzun bir süredir kullandığım bir maskara. Arada başka maskaralar denesem de en sonunda bu maskaraya geri dönüyorum.




Maybelline'in maskaralarını genel anlamda beğeniyorum. The Rocket Volum' Express maskarası da favorilerimden birisi. Kirpiklere çok güzel hacim ve uzunluk katan bir maskara. Aynı zamanda kirpikleri tek tek ayırıyor. Ben bu maskarayı kat kat sürüyorum. Hiçbir şekilde topaklanma yapmıyor, kirpiklerimi birbirine yapıştırmıyor. Benim kirpiklerimle iyi anlaşabilen bir maskara. Kirpiklerinizi kıvırır mı bilemiyorum. Çünkü hep kirpik kıvırıcı kullanıyorum. Eğer kirpikleriniz benimkiler gibi kıvrık değilse kirpik kıvırıcı kullanmanızı öneririm. Maskara gün içinde hiç dökülme, akma yapmıyor. Simsiyah bir rengi var. Biraz tombul bir fırçası var. Bu yüzden alt kirpiklere uygularken biraz dikkatli olmak gerekiyor. 



Fırçasının yapısı plastik. Kılları, rimelin sapına doğru uzayarak gidiyor. Uç tarafında daha kısayken sonlara doğru daha uzun kıllara sahip. Bu şekilde daha hacimli kirpiklere sahip olmamızı sağlıyor. Genel anlamda diğer maskara fırçalarına göre kısa kıllara sahip. Bu maskaranın başka bir sevdiğim özelliği ise çabucak kurumaması. Uzun süre kurumadan, bozulmadan yapısını koruyabiliyor. Maskarayı silerken zorlanmıyorsunuz. Kat kat sürmeme rağmen kolayca çıkarabiliyorum. Zorlanıyorsanız da çift fazlı göz makyaj temizleyicileri kullanmanızı öneririm. 



Özetle benim çok severek kullandığım bir maskara. Çok güzel hacim, uzunluk katıyor. Kirpiklerinizi birbirine yapıştırmıyor, tek tek ayırıyor. Aynı zamanda uygun fiyatlı bir maskara. Güvendiğim maskaralarımdan birisi. Güvendiğiniz bir maskaranızın olması gerçekten güzel bir şey.

Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...