7 Eylül 2016 Çarşamba

ALIŞVERİŞ | Gratis Bayram İndirimi

Merhaba! Şu an Gratis'lerde büyük bir bayram indirimi var. Bende indirimden bir süredir almak istediğim şeyleri almaya çalıştım. Aslında en çok istediğim şey The Balm Mary-Lou Manizer almaktı. Ama yine kalmamıştı. Bu aydınlatıcıyı indirimlerde asla bulamıyorum. Hep bitmiş oluyor. Artık ilerleyen günlerde bulmaya çalışırım. Olmadı başka indirimlere.. Neyse o zaman hemen neler almışım, onlara bakalım :)


Benri Kare Pamuklar: En çok kullandığım makyaj temizleme pamukları bunlar. Çok kullanışlı buluyorum. 3 al 2 öde kampanyası olduğu için biraz stok yaptım. Bunlar beni bir süre idare ederler. Bir tanesinin fiyatı 4,95 TL.
Cala Makyaj Temizleme Mendilleri: Bu ürünü denemek için satın aldım. Biliyorsunuz ki bazı zamanlar makyajı temizlemeye çok üşeniyoruz. Böyle durumlarda bu tarz ürünler çok pratik oluyor. Bakalım, umarım güzel çıkar. İndirimli fiyatı 2,95 TL.
Real Techniques Pudra Fırçası: Kullandığım pudra fırçam çok eskimişti ve yenisini almam gerekiyordu. Bende Real Techniques fırçaları başarılı bulduğum için bu sefer bunu aldım. Bunu da deneyip yorumlarımı paylaşırım. İndirimli fiyatı 33,50 TL.
NK Express Fast Dry Oje: Ojeyi hızlı kurutan bir ojeye ihtiyacım vardı. Bunu deneyeceğim. Umarım güzeldir. Bu üründe de 35 kuruş indirim vardı :D Fiyatı 3,15 TL.
Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı: Bu aydınlatıcıyı daha önce kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Neredeyse hiç denecek kadar az çizgilerime doluyor. Hem göz altlarına çok güzel aydınlık veriyor hem de kapatıcılığı bana yetiyor. Çok sevdiğim için hazır indirimdeyken satın aldım. İndirimli fiyatı 25,87 TL.
Sleek i-Divine A New Day Far Paleti: Sleek markasının far paletlerini çok merak ediyordum. Bunu bir kere kullandım ve iyi gibi şimdilik. Daha çok kullanıp bütün yorumlarımı paylaşmayı düşünüyorum. İndirimli fiyatı 26,91 TL.


Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti: Herkesin çok övdüğü, sevdiği bir palet. Daha hiç denemedim ama memnun kalacağımı düşünüyorum. Zaten kullandıktan sonra bütün yorumlarımı paylaşırım. İndirimli fiyatı 11,61 TL.
Sleek Matte Me Lip Cream Bittersweet: Aslında amacım meşhur birthdaysuit rengini alabilmekti, ama onu bulamadım. Bu renkte ona çok yakın. Güzel olur diye düşünüyorum. İndirimli fiyatı 16,11 TL.
Nivea Visage Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici: Göz makyaj temizleyicim çok az kalmıştı ve hazır indirimdeyken bu ürünü almak istedim. Mavi kantaron çiçeği özü içeriyor. Nivea markasının başka göz makyaj temizleyicilerini kullanmıştım ve memnun kalmıştım. O yüzden bununda iyi çıkacağını düşünüyorum. İndirimli fiyatı 9,25 TL.
The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj Committed: Bu da aradığım bir rujdu. Sonunda aldım. Ne zaman indirim olsa hemen bitiyordu. Bu sefer şansıma bir sürü vardı. Rengi ve yapısı çok güzel. İndirimli fiyatı 19,71 TL.

Benim bayram indiriminden aldıklarım böyleydi. Almak istediğiniz ürünler varsa Gratis'e bakmanızı tavsiye ederim. Çok güzel indirim yapmışlar. 11 Eylül son gün. Bence kaçırmayın. Çoğu üründe %40, Gratis karta da ayrıca %10 indirim vardı. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...