29 Eylül 2016 Perşembe

Cala Makyaj Temizleme Mendilleri | Salatalık Özlü

Merhaba! Son alışverişimde denemek için Gratis'lerde satılan Cala markasının makyaj temizleme mendillerini almıştım. O zamandan beri yeterince kullandım ve ürünle ilgili düşüncelerimi paylaşabilirim. 

Genel anlamda çok gerekli bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Makyajı temizlemesi çok iyi değil. Ben sadece makyajın kabasını almak için kullanabiliyorum. Tam anlamıyla bütün makyajımı çıkarmıyor. Ten makyajını göz makyajına göre daha iyi çıkarıyor. Göz makyajında rimel ve eyelinerı çıkarmakta çok zorlanıyorum. Hafifçe, az rimel sürdüyseniz çıkarabilir ama benim gibi 2 kat rimel sürüyorsanız çok zor çıkartıyor. Özellikle çift fazlı makyaj temizleyicilerle bile zor çıkan bir rimel kullandıysanız hiç çıkarmıyor. Eyeliner temizlerken her yere bulaşıyor. Sadece farları diğerlerine göre daha iyi çıkarıyor. Ten makyajında fena değil. Ama kesinlikle ten makyajının da hepsini çıkarmıyor. Mutlaka yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Çok pratik bir ürün değil bana göre. Eğer hafif göz makyajı ve ten makyajı yaptıysanız bütün makyajınızı kolayca çıkarır. Onun dışında uğraştırıyor.
Paketin içerisinde 30 adet mendil bulunuyor. Yapısı çok ıslak değil. Mendillerin yumuşaklığı normal. Ne sert ne de yumuşak. Tam ikisinin arasında bir yumuşaklığı var. Kokusu çok hoş. Ferah bir kokusu var. Kullandıktan sonra cildi nemli bırakmıyor. Cildim karma-yağlı arasında gidip geliyor. Benim cildimi kurutmadı ama kuru cilde sahipseniz kurutabileceğini düşünüyorum. Cildime nem vermiyor. Örneğin fondöteni beğenmedim, bu mendille sileyim tekrar fondöten süreyim yapamam. Çünkü cildim makyaj için yeterince nemli olmuyor. Ürünün arkasında suya dayanıklı göz makyajı da dahil olmak üzere tüm makyajı cildi tahriş etmeden çıkarır. Cildi derinlemesine temizler, yumuşak, pürüzsüz ve nemli bırakır yazıyor. Arkasında yazanlar arasında bir tek cildi tahriş etmemesi gerçek. Cildimde hiçbir hassasiyet yaratmadı, gözlerimi yakmadı. Devamını doğru bulamadım.


Ben bu ürünü bloglarda görüyordum. Makyajı iyi çıkarttığını, göz makyajını bile kolayca çıkartabildiğini okumuştum. Bir hevesle satın aldım. Ama bende böyle olmadı. Bana göre ıslak mendilden 1-2 seviye daha iyi bir ürün. Makyajı yine aynı şekilde çıkarsa ama çok daha iyi nem verseydi bu ürünü beğenebilirdim. Fiyatı çok uygun. Ben 3 TL'ye aldım. Birkaç çeşidi daha var. Onlarda aynı mı bilmiyorum. Belki daha sonra merakımdan alıp deneyebilirim. Şimdilik salatalık özlü olanından bir tane daha almayı düşünmüyorum.

Cala Makyaj Temizleme Mendilleri hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...