24 Eylül 2016 Cumartesi

Kahve Tonlarında Günlük Göz Makyajı


Merhaba! Bugün günlük hayatımda çok kullandığım bir göz makyajını paylaşıyorum. Göz makyajında kahve tonlarını çok sevdiğim için günlük hayatımda çok fazla kullanıyorum. Bu kolay, hızlıca yapabileceğiniz göz makyajını nasıl yaptığımı ve hangi ürünleri kullandığımı hemen anlatmaya geçiyorum.


1. İlk önce Loreal True Match kapatıcıyla göz kapaklarımdaki renk eşitsizliğini düzenledim. Aynı zamanda bana bir baz görevi gördü. 
2. Sonra The Balm Nude Dude paletindeki Fearless rengi ile kapatıcıyı sabitledim.
3. The Balm Autobalm California paletindeki Brow/Crease yazan rengi karıştırma fırçası yardımıyla gözümün katlanma bölgesine ve dış köşelerine uyguladım.
4. Gözümün iç köşesinden başlayarak bütün göz kapağıma The Balm Nude Dude paletindeki Firm rengini uyguladım. Bunu yaparken düz bir far fırçası kulladım. Kuru bir şekilde uyguladığım için göz makyajına biraz ışıltı kattı. Fırçamı ıslatarak kullansaydım daha yoğun ışıltılı olurdu.
5. Daha sonra yine The Balm Nude Dude paletindeki Fine rengiyle dış köşelere biraz derinlik kattım. Bu rengi çok hafif uyguladım.
6. The Balm Nude Dude paletindeki Fabulous rengiyle kaş kemiğimi ve göz pınarımı aydınlattım.
7. Alt kirpik diplerime gözümün katlanma bölgesinde kullandığım The Balm Autobalm California paletindeki Brow/Crease rengini uyguladım.
8. Kirpiklerimi kıvırmak için Dirty Works markasının kirpik kıvırıcısını kullandım.
9. Hem üst hem de alt kirpiklerime Maybelline Lash Sensational maskarasını uyguladım. Üst kirpiklerime iki kat, alt kirpiklerime en son fırçada kalan ürünü tek kat uyguladım.
10. Alt göz içime Rimmel Scandaleyes ten rengi göz kalemini uyguladım.
11. Üst göz içime de Golden Rose'un siyah göz kalemini uyguladım. Bunu gözümün iç kısmına çok getirmeden dış kısımlarda yoğun olacak şekilde uyguladım.

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...