4 Eylül 2016 Pazar

Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama Maskara

Merhaba! Bugün çok beğendiğim bir maskaradan bahsedeceğim. Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama en sevdiğim maskaralarımdan birisi. Benim kirpiklerimi resmen başka bir boyuta taşıyor. Aşırı beğeniyorum. Şimdi de bu maskara hakkındaki tüm yorumlarımı sizlere aktaracağım.


Maybelline'in maskaralarını genel anlamda beğeniyorum. Hatta içlerinde favorim dediğim maskaralar var. Ama bu maskarası favorilerimin başında geliyor. Kirpiklerimi çok güzel kaldırıyor, çok dolgun bir görünüm katıyor. Aynı zamanda uzatıyor. Gerçekten bir maskaradan istediğim her şeyi bana veriyor. Resmen takma kirpik görüntüsü veriyor. Zaten adı da the falsies :D Ama cidden öyle. Bence üstüne the falsies volum' express yazmayı sonuna kadar hak ediyor.


Simsiyah bir yapısı var. Hiçbir şekilde bende akma, dökülme yapmadı. Bütün gün boyunca sabit bir şekilde kirpiklerimde duruyor. Çıkarırken hiç zorluk vermiyor. Kirpikleri dökmüyor. Ben bu maskarayı kat kat sürüyorum. Zaten çok yoğun, dolgun ve uzun kirpik görüntüsüne bayılıyorum. Bu yüzden kat kat maskara sürmeyi çok seviyorum. Maybelline'in bu maskarası da kat kat uygulamama izin veriyor. Çok çabuk kuruyan bir yapısı yok. O yüzden birkaç kat sürebiliyorsunuz. Çok abartmadığınız sürece topaklanma yapmıyor. Yani 3. katta biraz topaklanma yapabiliyor.


Fırçası plastik. Kavisli, kıvrık bir yapısı var. Fırçasının yapısından dolayı kirpikleri çok güzel kaldırıyor. Kirpik kıvırıcısına ihtiyaç duymuyorsunuz. Kılları gördüğünüz gibi uzunlu, kısalı. Başlardaki ve sonlardaki kıllar daha kısayken, ortalardaki kıllar daha uzun. Bu kıl yapısının kirpikleri daha dolgun, hacimli ve uzun gösterdiğini düşünüyorum.


Yine de maskara da bir kusur bulmak gerekirse üzerinde kullanım süresi 6 ay yazmasına rağmen 3-4 ayda kuruyabiliyor. Öyle uzunca bir süre kullanamıyorsunuz. Ama kuruduktan sonra maskarayı çöpe atmıyorum. Alt kirpiklerimde kullanmaya devam ediyorum. Çünkü alt kirpiklerde de çok güzel duruyor. Hem de kurumuş olduğu için fırçaya az ürün geliyor. Böylece alt kirpiklerde muhteşem duruyor. Normal zamanda kullanırken de, üst kirpiklerime sürdükten sonra fırçada son kalan ürünü alt kirpiklerime geçiyorum. Alt kirpiklerden de akma, dökülme yapmıyor. Fırçasından dolayı sürerken etrafa bulaşmıyor. Kontrollü bir şekilde kullanmanıza olanak sağlıyor.


En sevdiğim maskaralarımdan birini sizlerle paylaştım. Umarım deneyip sizde benim gibi memnun kalırsınız. İndirim zamanları alıp stok yapıyorum. Fiyatı da indirimsiz 20 TL olması gerekiyor. Genelde %40 veya %50 indirimli alıyorum. Çok uyguna geliyor.

Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama Maskara hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...