3 Eylül 2016 Cumartesi

NYC High Definition Liquid Eyeliner | 889 Extra Black

Merhaba! Bugün çok önceden satın aldığım ama çok fazla kullanamadığım bir kalem eyelinerdan bahsetmeye karar verdim. NYC markasının bu kalem eyelinerını neden kullanamadığımı, genel olarak özelliklerini anlatacağım.


NYC markası sadece Watsons'larda satılıyor ve çok uygun fiyatlı bir marka. Tamamen mat bir eyeliner. Üzerinde yazdığı gibi extra siyah olmasa da siyahlığı güzel. Altına göz bazı veya kapatıcı sürdüğünüzde daha da siyah oluyor. Çabuk sabitleniyor. Zaten ıslak bir yapısı yok. Ama ben özellikle bu eyelinerın kalem ucunu çok sevdim. Çünkü çok kolay eyeliner çekmenizi sağlıyor. Özellikli kuyruklu eyeliner çok kolay yapılıyor. Çok hızlı bir şekilde kuyruklu eyeliner yapabiliyorsunuz. Kullanışlı, pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Aslında güzel bir eyeliner olmasına rağmen ben bu ürünü kullanamadım. Çünkü ne zaman kullansam gözümde akma yaptı. Gözümün altına akıyordu. Gözüm çok sulandığı, aktığı için eyelinerımın kuyruğu siliniyordu. Yani ne zaman bu eyelinera bir şans verip kullanmaya kalksam beni rezil etti. Bu yüzden 3-4 defa anca kullanabildim. Fakat benim gözümde akma yaptı diye sizde de yapacak diye bir şey yok. Akma yapmasaydı kullanırdım. Güzel, pratik bir eyeliner olduğunu düşünüyorum. Bence bir şans verip deneyebilirsiniz. 


Bunların dışında kokusu çok kötü. Aynı tahta kalemleri gibi kokuyor. Ve bu koku hiç hoşuma gitmedi. İçinde çok fazla kötü kimyasal madde olan bir şeymiş gibi kokuyor. İçeriğini de göremediğimiz için bilemiyorum ne var ne yok.. NYC markasını Watsons'larda bulabilirsiniz. Bu ürünün de indirimsiz yanılmıyorsam 10 TL gibi bir fiyatı var.

NYC High Definition Liquid Eyeliner hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...