1 Ekim 2016 Cumartesi

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Fondöten | 45 Warm Almond

Merhaba! Yazın tenim biraz koyulaştığından beri bu fondöteni kullanıyorum. Şu an için rengi bana iyi oluyor. Fondötenin yapısını, kapatıcılığını genel olarak beğendim. Yağlı veya karma cilde sahipseniz tavsiye edebilirim.



Fondötenin bendeki rengi 45 Warm Almond. Ben aldığımda bundan daha açık rengi yoktu. Renk skalası çok iyi değil. Açık tenliyseniz uygun renkte fondöten bulamayabilirisniz. O zamanlar tenim daha açık renkteydi ve bu fondöten bana koyu kalmıştı. Bu yüzden yazın kullanmaya başladım. Pembe alt tonlu bir renk. Bütün renkler pembe alt tonlu. Hatta bazıları çok pembe pembe duruyor. Neyse ki bu rengi çok doğal duruyor. Benim tenime güzel uyum sağladı. Şimdilik kullanabiliyorum ama rengim açıldıkça kullanamayacağım.


Yapısı ince bir fondöten. Ama aynı zamanda kapatıcılığı çok iyi. Elimin üzerine iki pompa fondöten alıyorum ve tüm yüzüme ve boynuma yetiyor. Hem çok güzel kapatıcılık veriyor hem de çok doğal duruyor. Kapatıcılığı orta. Burun kenarlarına veya yüzünüzdeki çizgilere dolmuyor. Pürüzsüz bir bitişi var. Benim tenimle çok güzel bütünleşti. İçerisinde Spf 20 güneş koruma faktörü var. Bu da ayrıca güzel bir özelliği. Güneşin cilt üzerindeki etkisini azaltıyor. Yapısı ince olduğu için yüzünüzde fondöten varmış gibi durmuyor. İnce bir kat fondöten ve üzerinden yine ince bir kat pudra geçerseniz, yüzünüzde makyaj varmış gibi durmayacaktır. Çok doğal bir bitişi var. Kat kat uygulama yaptığınızda da kullandığım diğer fondötenlere göre daha az kendini belli ediyor. 



Cildim yazın çok fazla yağlanmıştı, şimdi de karmaya doğru gidiyor. Cildim yağlıyken de karmayken de rahatlıkla kullanabiliyorum. Özellikle T bölgem yağlanıyor. Bu fondöten cildimi olduğundan daha fazla yağlandırmadı. Benim T bölgem ne kullanırsam kullanayım yağlanıyor. Cildimde hiçbir şey olmasa bile yağlanıyor. Sadece bazı iyi ürünler bu süreyi uzatıyor. Bence bu fondöten de o ürünlerden birisi. Cildimin yağlanmasını biraz da olsa geciktirdi. Bu yüzden karma veya yağlı ciltlere önerebilirim.


Kalıcılığına gelirsek onu da beğendim. Ama sabah sürüp günün sonunda baktığınızda yapısının ilk zamanki gibi olmadığını görüyorsunuz. Fakat fondötenin rengi ilk sürdüğünüzde nasılsa öyle kalıyor. Gün içerisinde koyulaşmıyor. Bazı fondötenler öyle bir okside oluyorlar ki ilk sürdüğümde gayet iyi, 2-3 saat sonra neredeyse esmer oluyorum. Bu fondöten neyse ki o konuda iyi. Çabuk sabitlenen bir yapısı yok. Uygularken gayet rahat olabiliyorum. Hızlı olmama gerek yok. Fondötenin ambalajını başarılı buldum. Çok sağlam bir yapısı var. Şişesi, kapağı oldukça sağlam duruyor. Pompalı olması da kullanımını çok kolaylaştırıyor.


Max Factor'ün bu fondötenini fırça ve makyaj süngeriyle uygulamayı denedim. Her ikisi de güzel sonuç veriyor. Ama ben fırçayla uygulamayı daha çok seviyorum. Üründen daha çok kapatıcılık alabiliyorum. Nemli makyaj süngeriyle uygulamak kapatıcılığını azaltıyor. Bu yüzden tercih etmiyorum. Fondötenden sonra mutlaka pudra uyguluyorum. Cildime oturduktan sonra güzel sabitleniyor ama cildim karma-yağlı arası olduğu için parlama yapabiliyor. Bu yüzden pudra kullanıyorum. Bu fondöteni Gratis indirimden 33,50 TL'ye almıştım. Karma ve yağlı cilde sahip olanlar mutlaka denemeli!

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Fondöten hakındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...