10 Kasım 2016 Perşembe

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba! Bugün sizlerle Garnier'ın bir süredir kullandığım micellar kusursuz makyaj temizleme suyu hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Çok memnun kaldığım ve sevdiğim bir ürün oldu. Bundan sonra bittikçe alırım gibi gözüküyor. 


Ben bu ürünü makyajımı kabaca temizlemek için kullanıyorum. Benri'nin kare pamuklarına döküp makyajımı siliyorum ve daha sonra bir temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. İlk aşama da makyajımı çok rahat bir şekilde çıkartıyor. Cildimi makyajdan güzel arındırıyor. Hiçbir şekilde cildimde kuruluk, kızarıklık, herhangi bir sıkıntı oluşturmuyor. Ben bu ürünü sadece ten makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. Göz makyajını çıkarmak konusunda başarılı değil. Eğer çok hafif göz makyajı yaptıysanız çıkartabilir ama benim gibi kat kat rimel uyguluyorsanız bu ürünle göz makyajını silmek çok zor olur. Hafif göz makyajını silebilmek için gözlerinizi ovuşturmak zorunda kalabilirsiniz. Benim göz makyajını silerken tercih ettiğim bir ürün değil. Aynı şeyler dudak makyajı için de geçerli. Çok kalıcı olmayan rujları çıkartıyor ama kalıcı mat rujları iyi çıkartamıyor. Kokusu olmayan, kullandığınızda yüzünüzde ürün varmış gibi hissettirmeyen bir makyaj temizleme suyu. Bu ürünle makyajımı sildiğimde cildimde ferah, arınmış bir his oluşuyor.


Uzun süre gidebilecek bir ürün. Üzerinde 200 kullanımlık olduğu yazıyor. Sanırım ben tek kullanımda 2-3 kullanımlık kullanıyorum. Çünkü bende 200 kullanımdan daha az oluyor. Ama yine de uzun süre gidiyor. Ten makyajını çıkarma konusunda çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Fakat göz ve dudak makyajı için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. İndirimlerde çok uygun fiyatlara bu ürünü satın alabilirsiniz. Örneğin ben Cosmetica indirimde bu ürünü 4 TL'ye satın almıştım. Gratis ve Watsons'larda da sık sık indirime giriyor. Sıradan indirimlerden 12-13 TL'ye satın alabilirsiniz.

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu hakkındaki düşünceleriniz benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...