5 Ocak 2017 Perşembe

Batiste Kuru Şampuan | Original

Merhaba! Kuru şampuanlar bazen gerçekten günü kurtarabiliyor. Her gün saçlarımız temiz ve canlı görünmeyebiliyor. Bazen saçlarımızı yıkamaya zaman bulamayabiliyoruz veya üşengeçlikten yıkamıyoruz. Bu gibi zamanlarda kuru şampuanla 1-2 dakikada temiz, güzel görünen saçlara sahip olabiliyoruz. Benim şimdiye kadar denediğim kuru şampuanlar arasında en sevdiğim Batiste oldu. Çünkü yeni yıkanmış saç etkisi bırakıyor. Diğerleri saçları sertleştirip, ağırlaştırıyor.


Bendeki Original olanı. Saça çok fazla hacim vermiyor. Benim saçlarım sadece 1 gün yağlanmadan durabiliyor. Temiz saçlara sahip olmam için her gün yıkamam gerekiyor. Bu bazen çok üşendirici olabiliyor. Bende 2. gün kuru şampuan yaparak günü kurtarıyorum. 3. gün yıkıyorum, çünkü kuru şampuan üstüne tekrar kuru şampuan çok kötü oluyor. 
Saçlarımı hiçbir şekilde ağırlaştırmadan, sertleştirmeden bütün o yağlı görüntüyü alıyor. Saçlarım sanki yeni yıkanmış gibi oluyor. Diğer kuru şampuanlar o kadar kaskatı, sert yapıyordu ki parmaklarımı saçlarımın arasından geçiremiyordum. Batiste'in kuru şampuanını kullandığım zaman ise böyle bir sıkıntı olmuyor. Saçlarınızı yeni yıkadığınızda bir hafiflik, temizlik hissi olur ya bu kuru şampuanı kullandığım zaman da aynısını hissediyorum. Saçlarımda bir ürün varmış gibi hissetmiyorum. Kokusu da fena değil. Sadece çok yakından çok fazla sıkmamak gerekiyor. Dağıtması zor oluyor ve beyaz beyaz kalıyor. Ben neredeyse 30 cm uzaklıktan saçlarımı ayırarak sıkıyorum. Sonra da parmaklarımla masaj yaparak ürünü bütün saçıma yediriyorum.



Çok memnun kaldığım bir ürün. Kuru şampuanla arasında en başarılı bulduğum Batiste oldu. Diğer çeşitlerini de deneyeceğim. Fiyatı 28 TL. İndirimlerde daha ucuza bulabilirsiniz. Bazı internet siteleri daha ucuza satıyor. Ben Gratis'ten aldım. Fiyatı diğer kuru şampuanlara göre pahalı ama bence verdiğiniz paranın karşılığını alıyorsunuz. Kuru şampuan arayışında olanlara tavsiye ederim, mutlaka bu ürünü denemelisiniz. 

Batiste Original Kuru Şampuan hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...