27 Şubat 2017 Pazartesi

Doğal Tonlarda Işıltı Göz Makyajı



Merhaba! Bugün doğal tonlarda renkler kullanarak bir göz makyajı yaptım. Kocaman bir takma kirpik kullandım. Gözlerimi daha iri gösterdi. Takma kirpiği ben sadece denemek için kullandım. Kirpikler olmadan günlük hayatımda bu makyajı kullanıyorum. Hatta eyeliner olmadan daha da günlük bir makyaj olabilir. Yazının devamında hangi ürünleri kullandığımı anlatıyor olacağım.


1. İlk önce Flormar Kamuflaj Paletindeki pembe renkle gözümün iç kısmındaki morlukları nötrledim. Sonra Loreal True Match kapatıcıyı hem göz altlarım hem de göz kapağım için kullandım. Göz bazı niyetine kapatıcı kullanmış oldum. Göz kapağımdaki bütün damarlı görüntüyü alıyor. En sevdiğim kapatıcılardan birisi.
2. Kapatıcıyı sabitlemek için Essence All About Matt pudrayı kullandım. Tamamen renksiz, kapatıcılığı olmayan bir pudra. Fondöten, kapatıcı sabitlemek için kullanıyorum. 
3. Göz kapağımın katlanma bölgesine, dış köşelerine NYC markasının yazısı silinmiş olduğu için adını bilmediğim bir bronzerını kullandım. Alt kirpik diplerime de sürdüm. Sadece iç köşeleri ve orta kısmı boş bıraktım. Oraya da The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcıyı bolca uyguladım. Aydınlatıcıyı aynı zamanda göz pınarlarımda ve kaş kemiğimde de kullandım.
4. Eyelinerı Loreal Super Liner Superstar ve The Balm Schwing eyelinerla yaptım. Loreal kalem şeklinde olduğu için daha kolay geliyor. Bu yüzden onunla eyelinerı çizdim. Siyahlığı The Balm'ın eyelinerı kadar iyi olmadığı için içini The Balm Schwing eyeliner ile doldurdum. Üst göz içim boş kaldığı için oraya da Note'un siyah kalem farından geçtim.
5. Alt ve üst kirpiklerimde Max Factor Voluptuous maskarayı kullandım. Takma kirpik kullandığım için maskara aslında önemsiz bir adım oldu. Yine de kendi kirpiklerim boş kalmasın diye kullandım.
6. Kiss markasının Juicy Volume 02 kirpiklerini kullandım. Bunlar çok uzun ve dolgun kirpikler. Alışık olmayana çok ağır geliyorlar. Bana öyle oldu en azından. Ama harika duruyorlar. Kirpikleri yapıştırmak için Duo Koyu Tonlu yapıştırıcıyı kullandım.
7. Son olarak kaşlarımda Maybelline'in yeni çıkan Brow Precise kaş maskarasını kullandım. Bunu baya sevdim. Ve alt göz içime de Rimmel Scandaleyes ten rengi göz kalemini uygulamıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...