14 Mayıs 2017 Pazar

Loreal Superliner Superstar Kalem Eyeliner

Merhaba! Bugün çok kullandığım bir eyelinerı göstereceğim. Sürümü aşırı basit olduğu için eyeliner çizeceğim zaman bunu kullanıyorum. Siyahlığı çok iyi olmasa da düzgün bir eyeliner çizmek için buna ihtiyaç duyuyorum.


Kalem uçlu eyelinerlarla ben çok rahat ediyorum. 3 saniyede eyelinerı çizebiliyorum. İstediğiniz gibi hem kalın hem de ince eyeliner çekebiliyorsunuz. Ama içini doldurmak çok zamanımı alıyor. Çünkü eyeliner simsiyah değil. Sürekli üzerinden geçmek gerekiyor. Çok uğraştırıcı ama uğraşınca oluyor, olmuyor değil. Ben zaman kazanmak için eyelinerı çizdikten, şeklini belirledikten sonra içini likit bir eyelinerla dolduruyorum. Likit eyelinerlar siyahlık konusunda genellikle daha iyi oluyorlar. Bu şekilde kısa sürede mükemmel eyelinera kavuşmuş oluyorum. 


Sürdükten sonra çabuk sabitleniyor. Sürerken gözünüzü hareket ettirseniz bile bir yere bulaşmıyor. Kalıcılığı gayet güzel. Fakat benim gibi bazı zamanlar gözleriniz akıyorsa, sulanıyorsa kenarlardan çıkma yapıyor. Bunun dışında akma, bozulma olmuyor. Kalem eyelinerlar likit olanlara göre genellikle daha çabuk bitiyorlar. Ucu bir süre sonra kötüleşiyor ve içinde ürün olsa bile gelmiyor. Youtube'da londradabirturkkızı'nın kanalında böyle ürünlerin arkasında bir tane daha ucu olduğunu ve değiştirebileceğimizi söylemişti. Bende çıkardım baktım gerçekten arkasında bir tane ucu daha var ama bunun kadar ince ve sivri yapmamışlar. Bu özellik Loreal'in eyelinerında pek işime yaramadı. Onun videoda gösterdiği eyelinerın iki ucu da aynıydı. Sizde kalem uçlu eyelinerlarınızın ucunu çıkartıp arkasındaki uca bakın derim. Bittiğini sandığınız eyelinerlar aslında bitmemiş olabilir.


Harika bir ürün değil ama kullanıyorum. Nasıl kullandığımı da yukarıda anlattım. Tek sorunum simsiyah olmaması. Eğer öyle olsaydı en sevdiğim eyeliner olabilirdi. Bittiği zaman tekrar almam başka eyeliner denerim diye düşünüyorum. İndirim zamanı Gratis'ten 20 TL gibi bir fiyata aldım diye hatırlıyorum. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...