22 Haziran 2017 Perşembe

Koyu Dumanlı Göz Makyajı #2



Merhaba! Bugün koyu tonlar kullanarak yaptığım bir göz makyajını paylaşıyorum. Hangi farı kullanarak nasıl yaptığımı anlatacağım. Bu tonları göz makyajında çok seviyorum. Benim sevdiğim bir makyaj oldu. Aynı zamanda yapması da oldukça basit.


1. İlk önce Maybelline Age Rewind kapatıcıyı göz kapağımı nötrlemek ve göz altlarımı kapatmak için kullandım. Bendeki light rengi. Tenim kışa göre biraz koyulaştığı için şu an için bana uyuyor. 
2. Kapatıcıyı sabitlemek için Wet'n Wild kontur paletindeki sarı pudrayı kullandım. Bu gerçekten çok güzel bir pudra. Ciltte resmen filtre etkisi yaratıyor. Ten renginize uyuyorsa mutlaka deneyin. 
3. Bu makyajın en önemli kısmı olan far aşamasında The Balm Nude Dude paletindeki Funny rengini bütün göz kapağıma uyguladım. Kızıl-kahve arasında çok güzel hafif ışıltılı bir far. Katlanma bölgesinde farı dağıtmak ve güzel bir geçiş sağlamak için Flawless ve Feisty renklerini kullandım. Birazda kontur paletindeki kontur rengini kullandım. Alt kirpik dibimde de aynı farları kullandım. 
4. Göz içime siyah kalem uyguladım. Bunun için Note'un siyah kalem farını kullandım. Çok güzel bir ürün bu. Simsiyah bir rengi var. Daha sonra alt göz içine uyguladığım siyah kalemi biraz dağıttım. Dağıtırken siyah bir far da kullandım. 
5. Maskara olarak Max Factor False Lash Epic kullandım. Alt ve üst kirpiklerimde bu maskara var. Üst kirpiklerimde aynı zamanda maskaradan sonra Kiss Au Naturale 02 takma kirpiklerini kullandım. Bu kirpiklere bayıldım. Bence aşırı güzel duruyorlar. Kiss markasından kullandıklarım arasında en güzeli bu bana göre. 
6. Göz pınarlarımda ve kaş altımda aydınlatıcı olarak The Balm Mary Lou Manizer kullandım.
7. Takma kirpikten sonra kirpik diplerime çok ince bir şekilde eyeliner uyguladım. Bunun içinde fırçası çok ince olan The Balm Schwing Eyeliner'ı kullandım. Böyle yapınca kirpikler daha az takma duruyor.
8. Son olarak kaşlarımda Maybelline Browprecise kaş maskarasını kullandım. Bu adımdan sonra boşluk gördüğüm yerleri biraz kaş farıyla doldurdum.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...