19 Haziran 2017 Pazartesi

Sleek Colour Corrector Palette

Merhaba! Bugün son zamanlarda kullandığım Sleek renk düzenleyici kapatıcı paletini yorumlayacağım. Bu tarz ürünleri çok gerekli bulmuyorum ama benim gibi kapatıcılarla nötrlenmeyen sorunlu bölgeleriniz varsa gerekli bir ürün olabilir. Yazının içerisinde hangi kapatıcıyı, hangi bölgede, ne için kullandığımı anlatacağım. Renk düzenleyici kapatıcı paleti arıyorsanız bu ürünü tavsiye ederim. Ben memnun kaldım.


Ben en çok yeşil rengine ihtiyaç duyuyorum. Yeni bir sivilce çıktığında biliyorsunuz ki çok kırmızı oluyor. Normalde bunu kapatıcıyla kapatıp üzerine fondöten uyguluyordum. Ama her zaman fondötenin altından morumsu renkte bir şey kendini belli ediyordu. Kat kat kapatıcı uygulasam da tamamen o sivilcenin rengini yok edemiyordum. Bu nedenle yeşil bir correctora ihtiyaç duyuyorum. Corrector ve kapatıcıdan sonra sivilce kaybolmuş oluyor. Aynı aşamaları sivilce lekeleri içinde yapıyorum. Cildim tek renk oluyor. Tabi ki sivilcenin çıkıntısı, pütürlülüğü kaybolmuyor. Onu makyajla yok edemeyiz. Daha sonra fondöteni çok ince bir şekilde, renk eşitliği sağlamak için kullanıyorum. Çünkü her zaman kapatıcı cildimizle aynı renk olmuyor. Eğer sizde benim gibi takıntılıysanız bunu yapabilirsiniz. O kadar kapanmasa da olur, uğraşamam diyorsanız buna hiç ihtiyacınız yok.


Aynı şey diğer sorunlu bölgeleriniz için de geçerli. Göz altı morluklarını kapatıcıyla da kapatabilirsiniz. Ama tamamen silinmiyor, gri duruyor olabilir. O zaman altına turuncu bir corrector uygulamak isteyebilirsiniz. Belki de göz altınızda morluk değilde fazlaca bir kızarıklık vardır. O zaman paletteki sarı rengi uygulayarak nötrleyebilirsiniz. Pembe rengi yine göz altındaki koyuluklar ve aydınlık göstermek için kullanabilirsiniz. Lila rengi koyu sarı lekeli bölgeleriniz için kullanabilirsiniz. Örneğin ben bazen ağız kenarlarındaki koyuluklar için kullanıyorum. Ara sıra hormonal değişikliklerden dolayı böyle sorunlar olabiliyor. Kat kat fondöten uygulamak yerine böyle bir ürünle nötrleyip daha sonra fondötenle cildimi tek renk yapabiliyorum. Son olarak da mavi rengi turunculuğu nötrlemek için kullanabilirsiniz. Bu sorunla hiç karşılaşmadım, diğerlerini deneyimledim ama bunu hiç denemedim.


Paletteki correctorların yapısına gelecek olursak beğendiğimi söyleyebilirim. Kremsi yapıları var. Kolay dağılıyorlar. Göz altında biraz çizgilere dolabiliyorlar. Bu nedenle göz çevresinde kullanırken sadece sorunlu bölgeye uygulamak daha doğru olacaktır. Genellikle gözün iç kısmında morluk, kızarıklık problemi oluyor. Sadece o bölgeye corrector uygulandığı, çizgilerin olduğu kısımlara çok getirmediğiniz zaman birikme sorunu yaşamazsınız. En azından ben öyle yapıyorum. Kapatıcıdan sonra da hafifçe pudrayla sabitliyorum, bir problemle karşılaşmıyorum. 


Ürünün kalıcılığını da çok sevdim. Yerinden oynamıyor, kaymıyor. Bazı ürünler fondötenden sonra yerinden oynuyor ve correctorı boşuna kullanmış oluyorsunuz. Bu yerinde sabit kalıyor. İnce bir yapısı var. Tabaka gibi durmuyor. Ben ürünü parmaklarımla yediriyorum. En sonda hafifçe beauty blenderla geçmeden yapamıyorum. Beauty blender her şeyi daha pürüzsüz yapıyor gibi geliyor. Renklerin pigmentasyonu çok yoğun değil. Bu nedenle tam kapatıcılık vermiyor.


Özetlemek gerekirse ben bu ürünü sevdim. Makyaj yaparken kullanıyorum. Sorunlu bir cildiniz yoksa kullanmanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Sadece kapatıcı kullanmak size yetiyorsa başka bir şeye ihtiyacınız yok. Almayı düşünüyorsanız da Gratis'te bulabilirsiniz. 

Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...