5 Temmuz 2017 Çarşamba

Beauty Blender Makyaj Süngeri Yorumlarım

Merhaba! Bugün beauty blender makyaj süngeriyle ilgili yorumlarımı yazacağım. İlk başta bende bir süngere bu kadar para verilmez diyordum ama kullandıkça ne kadar pahalı olursa olsun makyaj malzemeleri arasında şimdiye kadar kullandığım en iyi şey olduğunu düşünüyorum.



Bundan önce uygun fiyatlı bir sürü makyaj süngeri kullandım. H&M, Yves Rocher gibi. Gayet iyi, güzel ürünlerdi ama çok iyi bakmama rağmen en fazla 2 ay kullanabiliyordum. 2 aylık o süre içerisinde de her geçen gün performansı azalıyordu. Artık bir süre sonra bazı hoş olmayan durumlar yaşıyordum. Örneğin fondöteni dağıtmaya başlıyorum fondötenin hepsi süngerde kalıyordu, yüzümde leke leke duruyordu. Bu gibi durumlar sinirimi bozmaya başlamıştı. 2 ayda bir sünger almam gerekiyor ve bu uygun fiyatlı süngerler çok zor bulunuyor. Böyle olunca bende artık beauty blender almanın vakti geldi diye düşündüm. İyi ki de almışım. Bunca zaman neden almamak için bu kadar direnmişim dedim. Her özelliği diğer süngerden daha iyi ama benim en çok hoşuma giden özelliği uzun süre kullanabilmem oldu. Şubat ayında kullanmaya başladım, hala kullanıyorum. Ve performansı çok iyi. 


Yumuşaklığı, ürünü dağıtması çok güzel. Krem, likit bütün ürünleri çok güzel dağıtıyor. Pudrayı da bununla uygulayabilirsiniz.  Ben en çok fondöten ve kapatıcıyı dağıtmak için kullanıyorum. Özellikle göz altı kapatıcısını dağıtmak için çok iyi. Pürüzsüz gösteriyor. Bir süngerin emebileceği en az miktarda ürün emiyor. Dayanıklılığı çok iyi. Benim uzun tırnaklarım olmasına rağmen 5-6 aydır kullanıyorum daha parçalanmadı. 


Ben kullanmadan önce mutlaka temizliyorum. Öbür türlü bana pis geliyor. Katı beyaz sabunla temizliyorum. Bütün lekeler çıkıyor. Zaten çok kolay temizlenen bir sünger. Beni hiç uğraştırmıyor. Sonra ıslaklığını alıyorum ve nemli haliyle kullanıyorum. Bu arada ilk 4 yıkamada pembe pembe boyası akıyor. Bunu gördüğüm zaman fondötenimde pembe lekeler yapacak diye korkmuştum ama öyle bir şey olmadı. Sadece sabunla yıkadığım ilk 4 yıkamada boyası aktı. Sonra böyle bir şey olmadı. 
Uygun fiyatlı süngerler ve beauty blenderı düşününce ürünü uygulama açısında çok büyük bir fark yok ama ürünleri daha iyi uyguluyor. Diğerlerine göre daha pürüzsüz bir sonuç veriyor. Aynı zamanda uzun süre yapısı bozulmadan kullanabiliyorsunuz, yıkarken suyun altında hamurlaşmıyor, çabuk parçalanmıyor. Bu nedenle parasını hak ettiğini düşünüyorum. Zaten küçük bir hesap yapınca uygun fiyatlı süngerlerle aynı fiyata geliyor. 2 ayda bir 10₺ vereceğime bir kere 65₺ verip daha iyi bir ürünü kullanmayı tercih ederim. Eğer indirim yakalarsanız Gratis'ten 35₺'ye de alabilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...