1 Temmuz 2017 Cumartesi

Neutrogena Hydro Boost Jel Temizleyici

Merhaba! Bugün çok severek kullanıp bitirdiğim bir yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. Neutrogena'nın yeni çıkan temizleme jelinden memnun kaldım ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Cildimi kurutmadan temizleyen harika bir ürün.


Ben bu ürünü genellikle akşamları makyajımı makyaj temizleme suyuyla çıkardıktan sonra kalıntıları temizlemek için kullandım. Bu konuda çok başarılı. Cildimi makyajdan, kirden güzel arındırıyor. Bunu yaparken hiçbir şekilde cildimi germiyor, kurutmuyor. Hatta sonrasında biraz nemli, yumuşak bırakıyor. Bu ürünle ilgili en sevdiğim kısım bu. 
Temizleme jeli hyaluronik asit içeriyor. Bu asidin cilde nem verdiğini ve cildin yaşlanmasını geciktiren bir özelliği olduğunu duymuştum. Kırışıklıklarla ilgili bir yorum yapamam ama gerçekten iyi nem veriyor. Benim cildim karma olduğu için sonrasında nemlendirici uygulamasam bile cildim nemli duruyor. Ama sizin cildiniz kuruysa mutlaka bir nemlendirici kullanmalısınız. 
Hassas ciltlere önerebileceğim bir ürün. Bende hiçbir hassasiyete yol açmadı. Jel yapıda, köpüren bir ürün. Pompalı ambalajı nedeniyle kullanımı çok kolay. İyi ve uygun fiyatlı bir temizleme jeli arıyorsanız tavsiye ederim.


Neutrogena'nın Hydro Boost yüz temizleme jelini 15 TL'ye almıştım. İndirimde fiyatı bu civarlarda oluyor. İndirimsiz 30 TL. Gratis, Watsons, Eveshop gibi mağazalarda bulabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...